Vállalkozás hvg.hu 2014. július. 15. 12:12

Íme, az új marketingeszköz, ami letarolja a piacot

És ez Magyarországon is gyorsan el fog terjedni.

Az USA-ban a videóhirdetések piaca már gyorsabban nő, mint a hagyományos online hirdetéseké. És ami Amerikában zajlik, az előbb-utóbb az egész világon el fog terjedni. Becslések szerint 2016-ra a videóhirdetések piaci részesedése el fogja érni a 19,5 százalékot az USA-ban, ráadásul a növekedés üteme minden más hirdetési eszköznél gyorsabb. Erről a BI Intelligence nevű trendkutató cég készített egy előrejelzést. A tanulmány legfontosabb megállapításai:

  • Három év múlva a videóhirdetések piaca a mostani 2,8 milliárd dollárról 5 milliárd dollárra (1100 millió forintra) fog nőni az USA-ban.
  • Az áttörés 2013-ban történt: a videóhirdetéseket decemberben 35 milliárdszor töltötték le, ami év/év alapon havonta 100 százalékos növekedést jelent.
  • A videóhirdetések minden más formánál hatékonyabbak, mert az emberek szívesen kattintanak a videókra (CTR = 1,84 százalék).
  • A videóhirdetéseket az okostelefonok elterjedése segíti. 

(Via Business Insider)

Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?