Vállalkozás hvg.hu 2014. július. 15. 12:12

Íme, az új marketingeszköz, ami letarolja a piacot

És ez Magyarországon is gyorsan el fog terjedni.

Az USA-ban a videóhirdetések piaca már gyorsabban nő, mint a hagyományos online hirdetéseké. És ami Amerikában zajlik, az előbb-utóbb az egész világon el fog terjedni. Becslések szerint 2016-ra a videóhirdetések piaci részesedése el fogja érni a 19,5 százalékot az USA-ban, ráadásul a növekedés üteme minden más hirdetési eszköznél gyorsabb. Erről a BI Intelligence nevű trendkutató cég készített egy előrejelzést. A tanulmány legfontosabb megállapításai:

  • Három év múlva a videóhirdetések piaca a mostani 2,8 milliárd dollárról 5 milliárd dollárra (1100 millió forintra) fog nőni az USA-ban.
  • Az áttörés 2013-ban történt: a videóhirdetéseket decemberben 35 milliárdszor töltötték le, ami év/év alapon havonta 100 százalékos növekedést jelent.
  • A videóhirdetések minden más formánál hatékonyabbak, mert az emberek szívesen kattintanak a videókra (CTR = 1,84 százalék).
  • A videóhirdetéseket az okostelefonok elterjedése segíti. 

(Via Business Insider)

Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

A marketingtevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy, vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!

Minden, amit tudni érdemes Trump vámháborújáról
hvg360 Fetter Dóra 2025. április. 08. 15:30

Félve mondják ki, hogy jó volt – így működik a gyászcsoport, ahol a legnehezebb élethelyzettel segítenek megbirkózni

Sokan arról számolnak be, hogy hiába veszi őket körül otthon szerető közeg, nem tudják úgy megélni a gyászukat, ahogyan arra legbelül vágynak. Vannak gyászolók, akik már tíz alkalom után megélik a megnyugvást egy önsegítő csoportban. Mi történik a gyászcsoportban? Milyen feladatokat kapnak a résztvevők? Van-e végpont a gyászfolyamatban, és hogyan érdemes gyászoló hozzátartozónk felé fordulni? Erről kérdeztük Nagy Zsolt mentálhigiénés szakembert.