Egymilliárdból reklámozta magát az E.Ontól megvett gázkereskedő
Valamivel több mint egymilliárd forintot költött kommunikációra és egyéb megjelenésre ősz óta az E.Ontól megvásárolt Magyar Földgázkereskedő Zrt. – írta a Napi Gazdaság az MVM-csoportba tartozó cég honlapján elérhető szerződésekre hivatkozva.
Tavaly október és idén május eleje között összesen 1,055 milliárd forintot adott ki kommunikációra és megjelenésekre a német E.Ontól megvásárolt Magyar Földgázkereskedő Zrt. – közölte a Napi Gazdaság.
A szerződéslista legfrissebb bejegyzése szerint az MVM leányvállalata 350 millió forintot költött a szolnoki vízilabdaklub szponzorációjára, januárban pedig 495 millióért rendelt meg médiatervezési és -vásárlási szolgáltatásokat a Vivaki Kft.-től – írta a lap.
Ezeken felül a gázkereskedő társaság áprilisban 32,4 millió forintért szerződött le a Young & Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft.-vel kommunikációs ügynöki tevékenységre, és ugyanebben a hónapban további 9,48 milliós megállapodást kötött a Médianéző Kft.-vel sajtófigyelésre.
Úgynevezett kreatív tervezési és gyártási feladatokra a Hung-Ister Filmprodukció Zrt.-nek 48 milliót fizetett a cég, amely rendezvényszervezésre további 120 milliót fordított. Ez utóbbiból 40 milliót a Bell and Partners Kft., a további 80 milliót pedig a Mahir Kiállítás és Rendezvény Kft. kapott meg – tette hozzá a lap.