A Business Insider összeszedett pár trükköt, amivel a reklámozók rávesznek minket arra, hogy megvegyük termékeiket. Például nem véletlenül van a színészek jobb kezében minden termék.
A Business Insider egy videóban világít rá arra, hogy a reklámozók hogyan trükköznek velünk azért, hogy megvegyük termékeiket. Az embereket vonzza a jobb kéz, így a reklámozók sokszor helyeznek el a hirdetésekben termékeket a színészek jobb kezébe. Kutatások szerint azért vonzódnak az emberek a jobb kézhez, mivel maguk is döntően jobbkezesek.
A színek is rendkívül fontosak a reklámokban, különböző érzelmeket közvetítenek. A kék például a bizalom, a piros az izgalom, a zöld a frissesség jele. A szavak és képek elhelyezése is nagyon fontos: az emberek szemét az vonzza egy reklámra, ha a kép bal oldalon, a szöveg pedig a jobb oldalon található. A szemet ráadásul azok a képek vonzzák, melyek sarkai lekerekítettek. Ez különösen a reklámokban elhelyezett, lekerekített sarkú termékekre is igaz. Az éles sarkok ugyanis arra ösztökélik az embereket, hogy éles dolgokra gondoljanak, ami fájdalmat okozhat.
A reklámokban az emberek pupillái sokszor nagyok, az emberek ugyanis vonzódnak ezekhez, így a dizájnerek mesterségesen nagyobbá változtatják őket a nyomtatott hirdetésekben.