A The Summit Kilimanjaro 3 startup alapítót választ ki, hogy egy csapatnyi tech vezetővel közösen vegyenek részt egy életreszóló kalandon: a Kilimandzsáró megmászásán.
A program a The Summit (A Csúcs) elnevezésű technológiai konferencia része és jótékonysági célokat is szolgál, a Charity: Water szervezetén keresztül. A dublini megrendezésű esemény a maga területén a legnagyobb Európában és itt találkozik a tech világ krémje évről évre. A Kilimandzsáró túrát a tavalyi évben is megrendezték, többek között olyan tagokkal mint a Spotify, a WordPress vagy a Pandora alapítói, a Ticketmaster vezetője vagy éppen Lady Gaga menedzsere. Az idei hegymászó csoportba azonban a hasonlóan illusztris meghívottak mellé 3 startup alapítót is beválasztanak. A programba az esemény weboldalán lehetett jelentkezni ahol első körben a több mint 2100 jelentkezőt szűkítették200-ra. Ebbe a körbe bekerült Szabó Gergő is, a Special Effects Media alapítója és vezetője. A következő körös szűkítést az befolyásolja, hogy mennyien nyomnak egy LIKE-ot a nevezési videó alatt. Szabó Gergő azt ígéri, hogy ha bekerül az utazó csapatba, akkor a túra eseményeiről videósorozatot készít amit a YouTube-on közzé tesz. Amennyiben bekerül a legjobb 50-be, a The Summit Kilimanjaro zsűritagjai fogják eldönteni, hogy megkapja-e a 3 utazó hely valamelyikét - valószínűleg valamilyen további feladat elvégzése alapján. Szabó Gergőre ide kattintva adhatja le szavazatát.