Gisele Bündchen brazil modell évekig a Victoria's Secret egyik "angyala" volt, most saját márkával jelentkezik. Pont ekkor indul a Victoria's Secret első brazil egysége is.
A brazil modell évekig a Victoria's Secret fehérneműcég egyik "angyala" volt, most azonban saját bolthálózattal jelentkezik hazájában – írja a Bloomberg Businessweek. A Victoria's Secret eközben hamarosan megnyitja első brazil egységét, nagy küzdelem várható.

Bündchen már 2010 óta együttműködik a Hope nevű brazil céggel, saját márkát is létrehoztak Gisele Bündchen Intimates néven, ám az első ilyen nevű boltot csak idén májusban nyitják meg egy Sao Paolóban található bevásárlóközpontban. A Victoria's Secret is – mely csak az Egyesült Államokban ezer üzlettel rendelkezik és éves szinten több mint 6 milliárd dolláros forgalmat bonyolít – ugyanebben a hónapban nyitja meg első brazil üzletét a város nemzetközi repülőterén.
A Hope terjkeszkedésért felelős igazgatója ambiciózus elképzeléseket vázolt fel: 2015-re Londonban, New Yorkban, Los Angelesben és más nagyvárosokban is nyitnának boltokat, egy globális márkává szeretnének fejlődni. A cég úgy kalkulál, hogy a Victoria's Secret piacra lépésével nagyobb lesz a verseny. A verseny ráadásul egy egyre bővülő piacon lehet nagyobb: tavaly 8,2 százalékkal nőttek a fehérnemű-eladások Brazíliában, idénre 9 százalékos növekményt várnak.
Leslie Farnsworth, egy amerikai marketingtanácsadó cég ügyvezetője szerint, még ha kisebb is a cég, és nem is ismert, egy ilyen húzónév úgy teheti térképre a válallatot, ahogy más marketingeszközökkel ez nem biztos, hogy menne.