Húsz millió dolláros tőkeinjekciót kapott a Foodpanda, amivel 2014 első negyedévében további nyolc ország piacára készülnek betörni.
Jelenleg négy kontinensen tevékenykedik a német cég, aminek célja, hogy 2014 első negyedévében a világ 40 országában jelen legyen, amivel a leggyorsabb ütemben növekvő online ételrendelő szolgáltatás. 2013-ban a Foodpanda már kapott 20 millió dollárt több befektetői csoporttól, többek között a Phenomen Ventures-től és az Investment AB Kinneviktől, és 8 millió dollárnyi tőkebefektetést az iMENA Holdings-tól – írja az Insider Blog.
Korábbi cikkünkben már bemutattuk a Magyarországon is dinamikusan növekvő startupot, amely ezúttal, Horvátország, Bulgária, Szerbia, Szlovénia, Kazahsztán, Azerbajdzsán, Tanzánia és Uganda éhes szájaiért száll harcba. A berlini startup stratégiája, amiről korábban Ralf Wenzel, a cég globális vezetője a hvg.hu-nak beszámolt, hogy olyan országokban kezdte meg működését, ahol rohamosan nő az internetelérés, az okostelefonok használata, és ahol a hagyományos üzleti modelleket rendkívül gyorsan adoptálja a piac az online világba, sikeresnek bizonyult.