SAP-n fut a magyar luxusáruház
A szeptemberben nyitott Il Bacio di Stile a törzsvevői programjának kezelését is e rendszerinformatikára bízta.
Az SAP Business All-in-One bevezetésére 5 hónapra volt szükség. Az informatikai megoldás a hagyományos funkciókon (például pénzügy, számvitel, logisztika) túl a vevői igények magas szintű kiszolgálásában is segít.
A készletinformációk azonnal lekérhetők az eladóknál lévő tabletek segítségével. Így, ha a vevő eltérő színű, méretű, modellű luxusárut keres, mint a kitett mintadarab, az eladó megnézheti, hogy raktáron van-e, bekérheti azt, vagy hasonló modellt ajánlhat. Bekérés esetén a raktárban dolgozók online megkapják a kiszedési, mozgatási információkat, és 4-5 percen belül az eladótérbe viszik a kívánt árut. Az 50 fő felhasználóval bíró vállalatirányítási megoldás a kasszákkal is integrált, így azonnali, és pontos információval rendelkeznek a készletekről. A nagy értékű áruházi cikkek biztonságos követését RFID technológia segítségével oldják meg.
Az Il Bacio di Stile törzsvásárlói programjának informatikai támogatását szintén az SAP szoftvere biztosítja. A megoldás lehetővé teszi a törzsvevők regisztrálását, különböző kategóriákba rendezését, ezáltal az üzleti elképzeléseknek megfelelő, kedvezmény és szolgáltatásrendszer feltételeinek kialakítását. A luxusáruház tervei között szerepel étterem nyitása, online értékesítés, a gyártók logisztikai rendszereivel való összekapcsolódás, a vállalatirányítási szoftver biztosította átláthatóság mellett.
Az SAP-nek egyébként jó neve van a luxus és divat világában: ezt a rendszert használja például a Burberry, a Ferragamo és az Ultrafemme is.