Telitalálat a Wendy’s Facebook posztja
Az amerikai gyorsétteremlánc megkérdezte követőit a legnépszerűbb közösségi oldalon, hogy ha egyetlen feltétet választhatnának a sajtburgerre, melyik lenne az. Válaszok tömkelege érkezett, ami megkívánta a folytatást.
Nehéz fenntartani az érdeklődést a vállalati közösségi oldalakon, főleg hosszútávon. Ezt az állítást sikerült megcáfolnia a gyorsétteremláncnak egy egyszerű, de annál hatásosabb ötlettel. Az oldal szerkesztői megkérdezték melyik feltétet választanák a követők, majd a rengeteg válaszból készítettek egy statisztikát, amit egy kördiagram formájában tettek közzé. A torta diagrammot azzal dobták föl, hogy egy hamburgeren ábrázolták, a szeleteket pedig magukból a feltétek mutatták. Ez is bizonyítja, hogy egyszerű ötletekkel is hatásosan élénkíteni lehet egy vállakozás közösségi kommunikációját.