2013. július. 10. 17:40 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. július. 10. 17:16 Vállalkozás

Telitalálat a Wendy’s Facebook posztja

Az amerikai gyorsétteremlánc megkérdezte követőit a legnépszerűbb közösségi oldalon, hogy ha egyetlen feltétet választhatnának a sajtburgerre, melyik lenne az. Válaszok tömkelege érkezett, ami megkívánta a folytatást.

Nehéz fenntartani az érdeklődést a vállalati közösségi oldalakon, főleg hosszútávon. Ezt az állítást sikerült megcáfolnia a gyorsétteremláncnak egy egyszerű, de annál hatásosabb ötlettel. Az oldal szerkesztői megkérdezték melyik feltétet választanák a követők, majd a rengeteg válaszból készítettek egy statisztikát, amit egy kördiagram formájában tettek közzé. A torta diagrammot azzal dobták föl, hogy egy hamburgeren ábrázolták, a szeleteket pedig magukból a feltétek mutatták. Ez is bizonyítja, hogy egyszerű ötletekkel is hatásosan élénkíteni lehet egy vállakozás közösségi kommunikációját.