Nőtt a forgalom, de csökkent a profit az Amazonnál
A világ legnagyobb kereskedelmi portálja, az Amazon.com Inc. forgalma 22 százalékkal nőtt az idei első három hónapban az egy évvel korábbihoz képest, a nyeresége ugyanakkor csökkent terjeszkedésének finanszírozása miatt.
A cég első negyedévi adózott eredménye 82 millió dollár, részvényenként 18 cent volt, ami 37 százalék csökkenés az egy évvel korábbi 130 millió dollár, részvényenként 28 centhez képest. A szakértők részvényarányosan 7 centtel kisebb profitra számítottak.
Az Amazon bevétele 13,19 milliárd dollárról 16,07 milliárd dollárra bővült, minimálisan elmaradt az elemzői várakozásokban szerepelt 16,14 milliárd dollártól.
A vállalat a folyó negyedévre 14,5-16,2 milliárd dollár bevétellel számol, a szakértők előrejelzése 15,92 milliárd dollár.