Egyre fapadosabbá válik a Lufthansa?
Európa második legnagyobb légitársasága, a Lufthansa azon gondolkodik, hogy partnerségre lépjen egy másik légivállalattal, vagy saját fapados indítson az ázsiai terjeszkedéshez. Stratégiaváltás nélkül a német cég lemarad az arab országok társaságaival folytatott versenyben.
Európa második legnagyobb légitársasága, a Lufthansa azon gondolkodik, hogy partnerségre lépjen egy másik légivállalattal, vagy saját fapados indítson az ázsiai terjeszkedéshez - írja a Bloomberg. Stratégiaváltás nélkül a német cég lemarad az arab országok társaságaival folytatott versenyben. A Lufthansát az öböl menti országok légivállalati elsősorban Délkelet-Ázsiában és Indiában szorongatják.
A német légitársaság elképzelhető, hogy az Európán belül üzemelő fapados leányához, a Germanwings-hez hasonló megoldást terjesztene ki Ázsiára is, de olyan opciókról is hallani, hogy egy közel-keleti, ázsiai légitársasággal szövetkeznének. Utóbbi kérdésről annyit lehet tudni, hogy a Lufthansa tavaly november óta tárgyalásokat folytat a Turkish Airlines-szal a két cég közötti kapcsolat szorosabbá tételéről. A két vállalat egy török fapados társaságban, a SunExpress-ben is tulajdonos.