Magyar cégeké a Várbazár felújításának kommunikációja
Három induló közül a Budavári Consulting és a Prekomment Stratégiai Kft. konzorciuma nyerte a Várbazár felújításának pr-pályázatát.
Eredményt hirdetett a Várgondnokság a „Várkert Bazár fejlesztése” nevű projekt kommunikációs feladataira kiírt tenderen - írja a Közbeszerzési Értesítő alapján a Kreatív.hu.
Az eredetileg közel 24,7 millió forint összértékre becsült feladatokat végül három ajánlattevő közül a Budavári Consulting és a Prekomment Stratégiai Kft. konzorciuma vitte el 23,9 millió forintért. Ajánlatot adott még be az Inspiratio és a Lowe GGK.
A nyertes konzorcium tagjai magyar tulajdonú cégek, a Budavári Consultingot 2011 májusában 500 ezer forinttal alapították, a jegyzett tőke szóta sem változott. A társaság két magyar magánszemély tulajdonában van, közülük az egyik cégjegyzésre is jogosult – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató adataiból. A társaság 2011-es árbevétele kissé meghaladta a 10 millió forintot, adózott eredménye 99 ezer forint volt.
A 2008 őszén alapított, jelenleg is 1 millió forint jegyzett tőkéjű Prekomment tulajdonosa és ügyvezetője ugyanaz a magyar magánszemély. A társaság forgalma 2011-ben némiképp meghaladta a 11,8 millió forintot, adózott eredménye pedig 123 ezer forint volt.