Energiával és mobil parkolással foglalkozna a Magyar Telekom
Új területekre koncentrál a Magyar Telekom, a távközlésen túli szolgáltatások bevezetésére törekszik a cég - mondta Pataki Róbert, a vállalat stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese a Világgazdaságnak.
A lap csütörtöki számában megjelent interjúban a szakember úgy nyilatkozott, hogy az új szolgáltatásokból - a jelenlegi tevékenységi kört tekintve alapnak - öt év múlva a bevétel 25-30 százaléka származik majd, és 6-8 év múlva jöhet el az az idő, amikor már az e szolgáltatásokból származó bevétel meghaladhatja a hagyományos területeket.
A már kipróbált új területek között említette az energiapiacot, amelyen azonban a kiskereskedelmi tevékenységet csak első lépésnek szánja a cég. Ugyancsak ide sorolta a biztosítást, amelyet már 270 ezer ügyfélnek nyújtanak, valamint a mobil parkolást, illetve az interaktív televíziózás élményét nyújtó fejlesztéseket és a közösségi felületet, az iWiW-et.