Az amerikai piacot is célba vette a magyar szoftvercég
Magyarországon visszatartják fejlesztéseiket a vállalatok, ezért kinőtte hazai piacát és külföldön terjeszkedik tovább a kereskedelmi informatikában vezető Laurel Cégcsoport. A Laurel Szlovákiában, Ukrajnában, Oroszországban és az Egyesült Államokban nyert el évekre szóló megbízásokat. A cég ugyanakkor továbbra is Budapesten és Székesfehérváron tartja fejlesztői bázisát, innovációihoz folyamatosan keresi a képzett szakembereket.
Bár a Laurel cégcsoport Magyarországon a válság ellenére is kiszámíthatóan, stabilan fejlődik, az intenzív növekedéshez elengedhetetlenné vált a külföldi terjeszkedés – jelentette be a társaság ügyvezetője, Bessenyei István. A csoportnak elsőként Szlovákiában, majd Ukrajnában, Oroszországban és az Egyesült Államokban is sikerült hosszú távú megbízásokat elnyerni. A Laurel Retail USA ezen kívül egyedülálló újdonság kifejlesztésére is készül a közeljövőben – de a tervekről ennél többet nem árult el a vezető.
Bessenyei István ugyanakkor kijelentette, a nagyszámú megbízás és a számos innováció miatt új kollégákat, csapatokat kell bevonni, így folyamatosan keresik a megfelelő szakembereket az új trendekhez szükséges fejlesztésekhez.
A kezdetben 14 fővel induló, mára 200 embert foglalkoztató, hét tagvállalatból álló cégcsoport a külföldi terjeszkedés ellenére Magyarországon tartja kutatási és fejlesztési bázisát, itt van az a felhalmozott szaktudás, amelyből kiindulhatnak az üzleti informatikai projektek. A cégcsoport az elmúlt félévben 14 százalékos növekedéssel közel 2,4 milliárd forintos rekorderedményt ért el.