A tavalyi évben 73 százalékkal nőtt a Bomba! energiaital értékesített mennyisége. Idén az első negyedévben 3,17 százalékkal nőtt a márka mennyiségben mért piaci részesedése a teljes piac vonatkozásában, a hipermarketekben pedig átvette a vezetést.
A piac változásai, a kormányzati szigorítások ellenére is sikeres évet tudhat maga mögött a Bomba! Energy Drink Kft., amely 2010-ről 2011-re 73 százalékkal növelte a Bomba! energiaital értékesített mennyiségét. A mennyiség tekintetében a cég még látványosabb növekedést ért el az általa forgalmazott, alacsonyabb kategóriás GO energiaitallal, amelynek forgalma az előző éves 430 százaléka volt.
A 2012-es év első negyedéve újabb látványos eredményeket hozott a mennyiség tekintetében: a Bomba! piaci részesedése decemberről márciusra 3,17 százalékkal nőtt a teljes piacon, és így már csak néhány százalék választja el a piacvezető pozíciójától. A márka a leglátványosabb növekedést a hipermarketekben produkálta, ahol több mint 11 százalékos növekedéssel a legnagyobb mennyiségben értékesített energiaital lett, ezzel maga mögé utasította összes többi versenytársát
A Bomba! energiaital 1997-ben jelent meg Magyarországon. A termék forgalmazását az osztrák tulajdonban lévő Büki Üdítő Kft. kezdte meg, amely 2011. augusztus 1-től Bomba! Energy Drink Kft. néven változatlan formában folytatta működését. A Bomba! energiaitalok termékfejlesztése Magyarországon történik – a magyar vásárlók igényeinek és ízlésének megfelelően. A termék csak a hazai piacon kerül forgalomba.
Az italt forgalmazó Bomba! Energy Drink Kft. jelenleg 19 főt, a termékek nagykereskedelmével foglalkozó társcége pedig 12 főt foglalkoztat. A Bomba! Energy Drink Kft. éves forgalma 2010-ben meghaladta az 1,9 milliárd forintot, a 2011-es évben pedig elérte a 2,7 milliárd forintot. A Bomba! a 2010 évben több mint 500 millió forint adó befizetésével járult hozzá a központi költségvetéséhez.