2011. június. 07. 15:10
ecoline.hu
Utolsó frissítés: 2011. június. 07. 15:12
Vállalkozás
Ford: 50 százalékos növekedés a cél 4 év alatt
Alan Mulally, a társaság vezérigazgatója 2015 végén a hírek szerint 8 milliós számot szeretne látni az „értékesített...
Alan Mulally, a társaság vezérigazgatója 2015 végén a hírek szerint 8 milliós számot szeretne látni az „értékesített járművek” soron, ami első olvasásra merésznek tűnik, tekintve hogy a Ford 2010-ben összesen 5,3 millió darab személyautót és tehergépjárművet adott el.
A növekedés forrása elsősorban a távol-keleti és az afrikai terjeszkedés lehet, azaz azokban a régiókban igyekszik erősíteni a társaság, ahol az elmúlt években a versenytársaknál gyengébben teljesített.
Elemzők szerint az optimista üzleti terv kivitelezhető, különösen úgy, hogy a kínai és az indiai piac a Ford számára még bőven tartogat lehetőségeket, ha pedig sikerülne felzárkózni a versenytársak mögé ezeken a piacokon, akkor 2015-re simán „meglehetne” az áhított 8 milliós eladási szám.
Ecoline
A növekedés forrása elsősorban a távol-keleti és az afrikai terjeszkedés lehet, azaz azokban a régiókban igyekszik erősíteni a társaság, ahol az elmúlt években a versenytársaknál gyengébben teljesített.
Elemzők szerint az optimista üzleti terv kivitelezhető, különösen úgy, hogy a kínai és az indiai piac a Ford számára még bőven tartogat lehetőségeket, ha pedig sikerülne felzárkózni a versenytársak mögé ezeken a piacokon, akkor 2015-re simán „meglehetne” az áhított 8 milliós eladási szám.
Ecoline