2010. november. 26. 08:11 MTI Utolsó frissítés: 2010. november. 26. 08:12 Vállalkozás

Díjazták a legjobbnak tartott ügyfélszolgálatokat

Több mint 30 cég részvételével lezárult a TOP 10 Call Center-díj elnevezésű verseny, kiosztották a "Kiváló Call Center" címeket.

A GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával, első alkalommal megrendezett versenyen a szolgáltatók ágazatonként mérettethették meg magukat, amelynek keretében az általános ügyfélkezelés mellett a problémamegoldást, illetve a telefonos értékesítést, a telemarketing tevékenységet is értékelték. 

A bankszektorban az általános ügyfélkiszolgálás kategóriájában a Raiffeisen Bank lett az első, panaszkezelésben az MKB Bank bizonyult a legjobbnak. A biztosítók közül két kategóriában is az Aegon kapta a díjat, a távközlési cégek közül a Vodafone három kategóriában nyert. A közmű és egyéb szolgáltatók közül az EdF Démász két kategóriában győzedelmeskedett.

hvg360 Tornyos Kata 2025. január. 07. 12:00

Vészesen terjednek a légúti fertőzések, de honnan tudjuk, hogy coviddal, influenzával vagy megfázással van-e dolgunk?

A téli időszak minden évben egyet jelent az influenzaszezonnal, és ez idén sincs másként. Magyarországon fokozódik a járványhelyzet, szinte mindenki talál a környezetében olyan embert, aki lázra vagy köhögésre panaszkodik, de még nem késő beadatni az influenza elleni védőoltást a HVG által megkérdezett szakértők szerint. Mi a különbség tünet és tünet között, és melyik légúti megbetegedés lehet igazán veszélyes? Erről is beszélt Várdi Katalin pulmonológus és Kemenesi Gábor virológus.