Allianz: Az életág vitte a profitot
A Magyarországon is piacvezető csoport nettó profitja 2010 harmadik negyedévében 1,26 milliárd euró volt, amely 8...
A Magyarországon is piacvezető csoport nettó profitja 2010 harmadik negyedévében 1,26 milliárd euró volt, amely 8 százalékkal elmarad ugyan az egy évvel korábbitól, de meghaladja a Bloomberg által megkérdezett elemzők 1,2 milliárdos, s a Thomson Reuters 1,16 milliárdos konszenzusát is. A visszaesés okaként a beszámoló az alacsony hozamokat, az életbiztosítások iránti gyenge keresletet és a természeti katasztrófák megnövekedett számát emelte ki.
Michael Diekmann, vezérigazgató egyben jelezte azt is, hogy 2010 teljes évét illetően a működési eredmény megcélzott sáv felső határán lehet. Figyelembe véve a 7,2 milliárd euró plusz-mínusz 500 millió eurós korábbi prognózist, ez éves szinten 7,7 milliárd eurót jelenthet.
Az Allianz részvények az idén 6,1%-ot emelkedtek, kedden 92,46 eurón zárták a német tőzsdén, a mai kereskedés első fél órájában 91,55-92,13 euró között forgott a papír.
* * * Gondoskodjon családja anyagi biztonságáról nehéz helyzetben is
A jelenlegi nehéz, bizonytalan gazdasági helyzetben még fontosabb a család anyagi védelme. A Bankmonitor Biztonság biztosítás választásával nehéz helyzetben a családnak legalább a hitelei törlesztésével nem kell foglalkoznia.