Made in China - Javított prognózisán az Adidas
A világ második legnagyobb sportszergyártója a július és szeptember közötti három hónapban 266 millió eurós nettó...
A világ második legnagyobb sportszergyártója a július és szeptember közötti három hónapban 266 millió eurós nettó profitot könyvelhetett el, ami 25 százalékkal haladja meg a 2009 hasonló időszakában realizált nyereséget, de 10 millió euróval a Bloomberg elemzői konszenzusánál is magasabb. Az árbevétel is nőtt: a 3,47 milliárd euró 20 százalékos bővülést jelent az egy esztendővel korábbihoz képest.
Különösen jó hír, hogy a harmadik negyedévben már Kínában is növelni tudta forgalmát a cég. Az elmúlt másfél évben csökkent az Adidas árbevétele a világ legnépesebb országában, mivel a vállalat kénytelen volt kedvezményesen értékesíteni a Pekingi olimpia miatt felhalmozódott készleteit. A július és szeptember közötti három hónapban azonban már emelte árait a társaság, így a kínai értékesítés 9 százalékkal nőtt.