Nem luxus a luxus?
A francia luxuscikkgyártó a harmadik negyedévben 5,11 milliárd eurós árbevételt ért el, az összeg közel egymilliárd...
A francia luxuscikkgyártó a harmadik negyedévben 5,11 milliárd eurós árbevételt ért el, az összeg közel egymilliárd euróval haladja meg az egy évvel korábbit (4,14 milliárd euró).
A társaság közleménye szerint az ázsiai, az európai és az egyesült államokbeli piacon egyaránt gyors ütemben bővült a forgalom. A divíziók közül a legnagyobb mértékű árbevétel-növekedésről az „órák és ékszerek” részleg számolt be: itt az árbevétel 30 százalékkal nőtt, többek között az új Tag Hauer modelleknek és a Hublot piaci térnyerésének köszönhetően.
Az LVMH részvényárfolyama, amely az év eleje óta több mint 40 százalékkal erősödött, a bejelentést követően 0,3 százalékkal esett a párizsi tőzsdén.