2010. február. 19. 10:30 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2010. február. 19. 10:22 Vállalkozás

Nestlé: lassult az árbevétel-növekedés üteme

Az akvizíciókat figyelmen kívül hagyó, devizahatásoktól megtisztított árbevétel 2009-ben 4,1 százalékkal haladta meg...

Az akvizíciókat figyelmen kívül hagyó, devizahatásoktól megtisztított árbevétel 2009-ben 4,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. 2008-ban a társaság 8,3 százalékos organikus bővülésről számolt be, 2009-re a Bloomberg által megkérdezett elemzők 3,9 százalékot valószínűsítettek.

Az adózott eredmény 10,4 milliárd svájci frank volt tavaly, ez 200 millió frankkal haladja meg a prognózist.

A Nestlé 2009-ben jelentősen növelte reklámköltéseit: több mint 30 márkájának népszerűsítésére 10 százalékkal többet költött, mint 2008-ban. Jórészt erre alapozva a cég az organikus bevétel növekedési ütemének gyorsulására számít.

A Nestlé a pénteki nyitás előtt tette közzé eredményeit, a részvényárfolyam 0,3 százalékos mínuszban kezdte a kereskedést.

Ecoline

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.