2010. február. 19. 10:30 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2010. február. 19. 10:22 Vállalkozás

Nestlé: lassult az árbevétel-növekedés üteme

Az akvizíciókat figyelmen kívül hagyó, devizahatásoktól megtisztított árbevétel 2009-ben 4,1 százalékkal haladta meg...

Az akvizíciókat figyelmen kívül hagyó, devizahatásoktól megtisztított árbevétel 2009-ben 4,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. 2008-ban a társaság 8,3 százalékos organikus bővülésről számolt be, 2009-re a Bloomberg által megkérdezett elemzők 3,9 százalékot valószínűsítettek.

Az adózott eredmény 10,4 milliárd svájci frank volt tavaly, ez 200 millió frankkal haladja meg a prognózist.

A Nestlé 2009-ben jelentősen növelte reklámköltéseit: több mint 30 márkájának népszerűsítésére 10 százalékkal többet költött, mint 2008-ban. Jórészt erre alapozva a cég az organikus bevétel növekedési ütemének gyorsulására számít.

A Nestlé a pénteki nyitás előtt tette közzé eredményeit, a részvényárfolyam 0,3 százalékos mínuszban kezdte a kereskedést.

Ecoline

Élet+Stílus Pálúr Krisztina 2025. február. 21. 19:36

A világ legrosszabb tévés műsorvezetőjét a tettlegességig fajuló balhék tették naggyá

Egyesek szerint eladta a lelkét, amikor elvállalta, hogy ő lesz a bulvártelevíziózás királya, de Jerry Springer megtalálta magát a szerepben. A nevét viselő show már hét éve nincs ugyan műsoron, és ma már az elképesztő sikere is homályba veszett, de még mindig érdemes boncolgatni, hogy csak tünet volt-e, vagy minden bajnak az okozója.