Felavatta budapesti központját a BP
A központ ügyfélszolgálati és üzleti szolgáltatásokat nyújt a BP európai Finomító és Értékesítési (Refining &...
A központ ügyfélszolgálati és üzleti szolgáltatásokat nyújt a BP európai Finomító és Értékesítési (Refining & Marketing) üzletága számára. A vállalat Malajziában Kuala Lumpurban, az Egyesült Államokban Chicagóban, Ausztráliában Melbourne-ben, a Dél-afrikai Köztársaságban pedig Fokvárosban működtet még üzleti szolgáltató központokat.
Tufan Erginbilgic a BP keleti régióért felelős operatív igazgatója elmondta: A központ megnyitása jelentős mérföldkövet jelent a BP magyarországi tevékenységének bővítésében és kiemelkedően fontos része globális Finomító és Értékesítési üzletágunk ügyfélszolgálati és üzleti szolgáltatási folyamatainak átalakítását és egyszerűsítését célzó stratégiánknak. Hozzátette. a budapesti központ lesz a legnagyobb szolgáltató központuk, amelynek alkalmazottai számát négy év alatt 1000 főre tervezik növelni.
Az avatón az is elhangzott, hogy az infrastruktúra a rendelkezésre álló költségvetésből, határidőre elkészült, s már több, mint 100 munkatársat vettek fel és tanítottak be, így a központ működőképes, pénzügyi, ügyfélszolgálati és beszerzési szolgáltatásokat biztosít a BP egyesült királyságbeli üzletágai és ügyfelei számára.