2009. augusztus. 06. 14:10 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2009. augusztus. 06. 14:08 Vállalkozás

Olcsóbban adta termékeit az Unilever, csökkent a profit

A világ második legnagyobb háztartási termékeket gyártó...

A világ második legnagyobb háztartási termékeket gyártó vállalata a második negyedévet 758 millió eurós adózott eredménnyel zárta. A Bloomberg elemzői 842 millió eurós profitra számítottak; egy évvel korábban a társaság 909 millió eurós adózott eredményt ért el.

Az árbevétel – kevesebb, mint egy százalékkal, de – nőtt, 10,5 millió euróra. A többek között a Knorr levesporokról, a Bertolli margarinról, a Hellmann’s majonézről, a Dove szappanról, a Rexona dezodorról, valamint a Cif és a Domestos tisztítószerekről ismert Unilever a negyedév folyamán átlagosan két százalékkal csökkentette az árait, hogy vásárlói könnyebben ellen tudjanak állni az olcsóbb riválisok csábításának.

Az Unilever részvényárfolyama az év eleje óta 8,5 százalékkal emelkedett. Összehasonlításképpen: a Nestlé 3,9 százalékkal drágult, a második negyedéves eredményeit szerdán közzétevő Procter & Gamble viszont 13 százalékkal gyengült 2009-ben.

Ecoline

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?