Tönkrement a cseh retromárka forgalmazója
Végelszámolás alatt áll a Kofola Zrt. – tudta meg az Ecoline. A Kofola nevű üdítőitalt forgalmazó cég 2007-ben kezdte meg a működését Magyarországon, a cseh anyavállalat azonban tavaly úgy döntött, hogy megszünteti magyar leányvállalatát, s ezt követően egy disztribútoron keresztül értékesíti hazánkban termékeit.
Bár a Kofola nem tűnik el a magyar boltokból, a cseh-lengyel csoport - alig két évvel piacra lépése után - magyar leányvállalatát megszünteti. Bő két esztendővel ezelőtt komoly tervekkel lépett be a magyar piacra a Kofola. A cseh retromárka addigra – alig néhány év alatt – újból meghódította Csehországot és Szlovákiát, s a gyógynövényekből készülő közép-európai kólával kimondva-kimondatlanul a nagy kólagyártók megszorongatása lehetett a célja Magyarországon is.
A folytatást az ecoline.hu-n olvashatja.