2009. március. 17. 14:45 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2009. március. 17. 14:04 Vállalkozás

Válságban is csak egy út van: előre

Az új Avantgarde üzletág az angolszász értelemben vett modern „consumer&rdquo...

Az új Avantgarde üzletág az angolszász értelemben vett modern „consumer” kommunikáció legjobb hagyományait szeretné meghonosítani. A szolgáltatások között kiemelt szerepet kap a márka és termékstratégia alkotás; a publicitás kampányok és akciók (publicity stunts); a márkák vizuális megjelenítése; a digitális PR; a szóbeszédkampányok; szakértők és celebek integrálása kampányokba; a szponzorációk és CSR tevékenység aktiválása, láthatóvá tétele, valamint a márka és termék issue-k és válságok kezelése.

„A gazdasági válság lehetőségeket is rejt magában. Tucatnyi fogyasztói márka megkeresést kaptunk csak az idén, és több ügyfél szerint nincs kiemelkedő consumer PR cég a piacon. A cél, hogy betöltsük ezt az űrt” – mondta Schillinger Attila, az Avantgarde Group ügyvezető igazgatója. A csoport már a 2008-as év folyamán tartalékokat képzett a bővülésre, amelyet végül februárban határozott el.

Az ACC ügyvezető igazgatója Császi Dóra, aki szülési szabadságról tér vissza, azt követően, hogy a cégcsoport alapító tagjaként öt évig az Avantgarde Business Communications-t vezette. Az induló csapatban helyet kap még egy-egy tanácsadó és ügyfélkapcsolati munkatárs; további bővülést a következő negyedévtől terveznek.

Az Avantgarde csoport tagjai: a vállalati kommunikációval foglalkozó Avantgarde Business Communications; az Avantgarde Public Affairs; valamint a HR tanácsadást nyújtó Avantgarde Search. Az Avantgarde Group-ot 2006-ban stratégiai partnerévé választotta a londoni központú Financial Dynamics; az idei évtől a társaság együttműködik Németország egyik vezető kommunikációs vállalatával, a Scholz&Friends Agendával.

Ecoline