"Nem hirdetnek az autógyártók, ez öl meg bennünket"
A veszteség oka mindenekelőtt a televíziós és...
A veszteség oka mindenekelőtt a televíziós és sajtóérdekeltségeknél elkönyvelt, összesen 8,4 milliárd dollárra rúgó értéklírás. Az árbevétel az október-decemberi időszakban éves összevetésben 8,4 százalékkal, 7,87 milliárd dollárra csökkent - a Bloomberg elemzői konzenzusa 8,4 milliárd dollár volt.
A társaság jelezte: a júniusban záruló üzleti évben az üzemi eredmény várhatóan 30 százalékkal elmarad az egy évvel korábbitól. Az autóhirdetések elmaradnak, ez az, ami leginkább öl bennünket – kommentálta az eredményeket a 77 éves Rupert Mordoch.
A News Corp. helyi tévécsatornáinak reklámbevétele október-decemberben – éves szinte – 19 százalékkal csökkent. A társaság minden divízióban csökkenti a létszámot: a 2007 végén megvásárolt The Wall Street Journalban például 25 szerkesztőségi álláshelyet számoltak fel.
Az eredmények bejelentését követően a News Corp. részvényárfolyama öt százalékkal csökkent.
Ecoline