2009. február. 06. 16:27 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2009. február. 06. 16:27 Vállalkozás

"Nem hirdetnek az autógyártók, ez öl meg bennünket"

A veszteség oka mindenekelőtt a televíziós és...

A veszteség oka mindenekelőtt a televíziós és sajtóérdekeltségeknél elkönyvelt, összesen 8,4 milliárd dollárra rúgó értéklírás. Az árbevétel az október-decemberi időszakban éves összevetésben 8,4 százalékkal, 7,87 milliárd dollárra csökkent - a Bloomberg elemzői konzenzusa 8,4 milliárd dollár volt.

A társaság jelezte: a júniusban záruló üzleti évben az üzemi eredmény várhatóan 30 százalékkal elmarad az egy évvel korábbitól. Az autóhirdetések elmaradnak, ez az, ami leginkább öl bennünket – kommentálta az eredményeket a 77 éves Rupert Mordoch.

A News Corp. helyi tévécsatornáinak reklámbevétele október-decemberben – éves szinte – 19 százalékkal csökkent. A társaság minden divízióban csökkenti a létszámot: a 2007 végén megvásárolt The Wall Street Journalban például 25 szerkesztőségi álláshelyet számoltak fel.

Az eredmények bejelentését követően a News Corp. részvényárfolyama öt százalékkal csökkent.

Ecoline

Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.