Az Adidas franchise-ban bővíti hálózatát a kínai piacon
2010-re az Adidas legalább 5 ezer egységet szeretne működtetni Kínában, mivel a hivatalos kínai adatok szerint 2010-re legalább 500 millió ember űz majd valamilyen sportot a távol-keleti országban.
Egy nemrégiben kiadott tudósítás szerint az Adidas kétnaponta nyit újabb egységet. Ráadásul a következő évben is ezt az ütemet kívánják tartani, ami erősen valószínűsíti, hogy nagyra törő terveik megvalósulhatnak, melyek szerint 2008-ra az ágazat piacvezető márkájává szeretne válni. Mindenesetre a cég számára Kína jelenti a legnagyobb piacot jövőre, bár jelen pillanatban még Japán az, ahol a legtöbb eladást realizálják. Pillanatnyilag 650 kínai városban működik egysége a hálózatnak, ezek legtöbbje franchise-ban üzemel.
Forrás: http://franchiseportal.hu/