Itthon hvg.hu 2024. november. 29. 09:35

Magyar Péter megpróbált bejutni a bicskei gyermekotthonba, de szócsatába keveredett a helyszínre siető államtitkárral

A két vitázó politikus között az SZGYF főigazgatója állt, de ő sem akarta átvenni a Magyar által az önkénteseknek hozott ajándékokat.

Magyar Péter megpróbált bejutni a bicskei gyermekotthonba, de szócsatába keveredett a helyszínre siető Csizi Péter szociális ügyekért felelős helyettes államtitkárral, erről élő videóközvetítést posztolt a Tisza Párt vezetője a Facebook-oldalára.

A két vitázó politikus között a Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóságot vezető Cséplőné Gönczi Veronika állt, de ő sem akarta átvenni a Magyar által az önkénteseknek hozott ajándékokat.

Magyar Péter még múlt hét szerdán látogatott el egy miskolci gyermekvédelmi intézménybe, ahová állítása szerint nem engedték be a vele érkező gyermekvédelmi szakembereket, sem az operatőrét.

A Belügyminisztérium ezt követően a képviselői hatalmával való visszaéléssel vádolta meg Magyart, majd Pintér Sándor belügyminiszter azt is kijelentette, amikor az intézményben uralkodó túlzsúfoltságról és kopott vizesblokkról kérdezték, hogy inkább azt kellene nézni, hogy milyen nevelés folyik ott.

Az esetből okulva a nyírszőlősi gyermekotthonba már be sem engedték Magyar Pétert, és a gyerekeknek hozott ajándékait sem voltak hajlandók tőle átvenni. A politikus kitiltását Magyar szerint Cséplőné Gönczi Veronika rendelte el.

Később a területért felelős belügyminisztériumi államtitkár, Fülöp Attila a Facebookon meg is üzente, hogy nem tartanak igényt Magyar Péter látogatásaira a gyermekvédelmi intézményekben, és lehetőséget sem biztosítanak rá. Ezt követően történt meg a mai bicskei látogatás, ahol Magyart Csizi Péter, Fülöp államtitkár helyettese várta.

Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 09. 09:30

Itthon is bevezettek volna januárban egy modern, környezetkímélő üzemanyagot, de az utolsó pillanatban valaki elkaszálta

Európa-szerte egyre nagyobb az érdeklődés a HVO100 típusú biodízelfajta iránt, mely a hagyományos dízelhez képest már nem 60, hanem 90 százalékkal kevesebb szén-dioxid-kibocsátást ígér. A szállítmányozásban dolgozó magyar sofőrök is ismerik, és igénylik is, hogy a hazai kutakon kapható legyen, mert egyes nagy, nemzetközi megbízók már kikötik, hogy csak ilyen anyaggal hajtott kamionokkal hajlandók az árujukat szállíttatni. Sokáig úgy volt, hogy 2025-től itthon is kapható lesz, <strong>a jövő évi adócsomagban</strong> <strong>benn is voltak</strong> a törvénymódosítók, de mire a parlament elé kerültek, kiszedték azokat a csomagból.