A válaszolók 86 százaléka szerint rendben volt az ügyintézés és az azt megelőző várakozási idő is.
Elégedettségi felmérést készíttetett a kormányablakokról a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium. Az eredmény szerint az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott az ügyintézést követően, idézi a közleményt az MTI. A felmérés a január 1. és június 30. közötti időszakra vonatkozik, és országosan 3430 ügyfél visszajelzése alapján készült.
A kitöltők 86 százaléka volt elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala. Több mint 76 százaléka teljes mértékben elégedett, 9 százalék elégedett volt az ügyintézés minőségével, ami hasonló az előző évi adathoz.
A válaszolók 86 százaléka elégedett volt az ügyintézéssel és az azt megelőző várakozással töltött idő mértékével is. A közlemény szerint ezt alátámasztja, hogy a sorszámhúzó rendszerből kinyert adatok alapján az ügyfelek a sikeres ügyintézést megelőzően átlagosan 30 percnél is kevesebbet töltenek a kormányablakokban.
Az ügyfelek legalább 83 százaléka a hivatali ügyintézés során az ügyintéző segítőkészségét, szakértelmét és gyorsaságát tartja a legfontosabbnak, hátrébb sorolva olyan szempontokat, mint mondjuk az nyitvatartási idő vagy a tisztaság, írják. A résztvevők 89 százaléka volt elégedett az ügyintézők szakszerűségével.
A színvonalas szolgáltatás ellenére azért előfordulnak olykor abszurd történetek is, mint például Gábor esetében, aki új személyit akart csináltatni, de végül a fogdán kötött ki. Itt írtunk róla részletesen: