Guller Zoltán erről a Mandinernek beszélt.
Úgy számoltunk, hogy a tavalyi évben összesen hatmilliárd forintot költöttünk külföldre, ez az influenszer trip, média trip nagyjából másfél milliárd forintba került
– jelentette ki a Mandinernek adott interjújában Guller Zoltán, amit a Forbes szúrt ki. A Magyar Turisztikai Ügynökség elnöke arról a május végi programsorozatról beszélt, amelynek keretein belül több száz influenszer, köztük többmilliós követőtáborral rendelkező külföldi tartalomgyártók is Budapesten voltak és a fővárosból posztolgattak. A rendezvény után lapunk közérdekű adatigényléssel fordult az MTÜ-höz, ebben arra is rákérdeztünk, hogy mennyibe került a trip, júniusban küldött válaszukban mezt még nem árulták el. Válaszuk után nem sokkal újra közérdekű adatigényléssel fordultunk hozzájuk, arra egyelőre szintén nem kaptunk választ, igaz, a 15 napos határidő sem járt még le.
Guller a Mandinernek azt mondta, a másfél milliárd forintos bulitól „komoly hatást vár”, de szerinte így is az ügynökség történetének legsikeresebb akciója volt a Budapest Influencer Trip. „Már most olyan számaink vannak, amiket álmunkban sem reméltünk” – jelentette ki. Guller azt mondta, folytatják az ilyen jellegű utak szervezését, ősszel például távol-keleti influenszerek látogathatnak majd ilyen formában Budapestre.