A Magyar Turisztikai Ügynökség által rendelt hirdetések az áprilisi terasznyitás után jelentek meg. Hogy hány darab és mennyiért, azt már nem árulta el az államtitkár.
Parlamenti írásbeli választ igénylő kérdéssel fordult Vadai Ágnes DK-s országgyűlési képviselő Orbán Viktor miniszterelnökhöz, miután kiderült, az áprilisi terasznyitás után celebektől vásárolt hirdetéseket a Magyar Turisztikai Ügynökség. Vadai két kérdést tett fel ezzel összefüggésben:
- Az MTÜ mekkora összeget fordított a celebek nyitási szponzorálására?
- Pontosan kik és mennyi pénzt kaptak az Instagram-posztokért?
A 24.hu szúrta ki, hogy Rogán Antal miniszter megbízásából Dömötör Csaba válaszolt Orbán helyett. Az államtitkár a szponzorálás részleteiről semmit nem árult el, de azt megerősítette: szerinte a celebeknek fizetett közpénzzel az ágazatot támogatta a kormány. Dömötör forgalomélénkítő kommunikációs kampánynak nevezte a hirdetéseket, amik feladása a tavaszi újraindítási kampány része.