Homolya Róbert szerint új utastájékoztatási szemléletre van szükség.
Nem elégedett az utastájékoztatás színvonalával a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója. Homolya Róbert az InfoRádiónak azt mondta: a társaságnál már létrehoztak egy havária-központot, 5 perccel nagyobb késésnél innen igyekeznek tájékoztatni az utasokat.
A műsorban a MÁV vezetője jogosnak nevezte az információszolgáltatást érő kritikákat.
Homolya az utóbbi napok vonatkéséseit, járatkimaradásait azzal indokolta, hogy a szerelvények átlagéletkora 30-40 év. Ahhoz, hogy a MÁV versenyképes legyen, invesztálni kell pályafelújításba, a vasúti kocsik, szerelvények korszerűsítésébe, ezek révén a menetrend fenntarthatóságába.
Szerinte új utastájékoztatási szemléletre van szükség, illetve beszélt arról is, hogy az utasszám-növekedéshez versenyképesebb vasúti szolgáltatásra van szükség, amit pontosabb menetrenddel, több P+R parkoló létesítésével, a jegyvásárlási szolgáltatások korszerűsítésével kívánja elérni a MÁV Zrt.
A teljes adás itt nézhető vissza.