Itthon hvg.hu 2019. szeptember. 20. 06:00

A MÁV vezetője szerint jogosak a kritikák

Homolya Róbert szerint új utastájékoztatási szemléletre van szükség.

Nem elégedett az utastájékoztatás színvonalával a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója. Homolya Róbert az InfoRádiónak azt mondta: a társaságnál már létrehoztak egy havária-központot, 5 perccel nagyobb késésnél innen igyekeznek tájékoztatni az utasokat.

A műsorban a MÁV vezetője jogosnak nevezte az információszolgáltatást érő kritikákat.

Homolya az utóbbi napok vonatkéséseit, járatkimaradásait azzal indokolta, hogy a szerelvények átlagéletkora 30-40 év. Ahhoz, hogy a MÁV versenyképes legyen, invesztálni kell pályafelújításba, a vasúti kocsik, szerelvények korszerűsítésébe, ezek révén a menetrend fenntarthatóságába.

Szerinte új utastájékoztatási szemléletre van szükség, illetve beszélt arról is, hogy az utasszám-növekedéshez versenyképesebb vasúti szolgáltatásra van szükség, amit pontosabb menetrenddel, több P+R parkoló létesítésével, a jegyvásárlási szolgáltatások korszerűsítésével kívánja elérni a MÁV Zrt.

A teljes adás itt nézhető vissza.

Hirdetés
hvg360 Nemes Nikolett 2025. március. 31. 20:15

„A válásra nem szabad úgy gondolni, mintha szörnyűség lenne, a szörnyűség a rossz kapcsolat”

A magyar társadalom még mindig erősen hiszi, hogy a házasságban élők boldogabbak, ezzel együtt a gyerekek egyharmada házasságon kívül születik, még ha ezt a döntéshozók nem is hajlandók tudomásul venni. Miért adják egyre többen válásra a fejüket ötvenes-hatvanas, sőt hetvenes éveikben? Melyek a leggyakoribb válóokok, és hogyan hat vissza a szegénység a házasságok tartósságára? Ezekről is beszélgettünk Tóth Olgával, a Társadalomtudományi Kutatóközpont Szociológiai Intézetének munkatársával.