Itthon MTI 2019. szeptember. 16. 08:00

Jelentős késések a Budapest–Cegléd-vasútvonalon, vonatkimaradással is számolni kell

A vágányzári munkák miatt.

Akár 50 perccel hosszabb menetidővel is közlekedhetnek a vonatok a Budapest–Cegléd-vonalon – közölte hétfőn reggel Kavalecz Imre, a MÁVINFORM sajtóügyeletese az MTI-vel.

A kivitelező a Városliget elágazás és Kőbánya teher közötti pályafelújítást nem fejezte be időben, emiatt azon a szakaszon csak egy vágányon közlekednek a vonatok. A vonatfeltorlódások és nagyobb késések elkerülése érdekében a ceglédi és a lajosmizsei vonalról érkező elővárosi, helyi személyvonatok csak Kőbánya-Kispestig közlekednek, és onnan fordulnak vissza. A távolsági zónázó, a szegedi, a nyíregyházi és a záhonyi InterCity vonatok a Nyugati pályaudvarig közlekednek, és onnan indulnak vissza, Kőbánya-alsó megállóhelyen is megállnak.

További késések esetén vonatkimaradásokkal is számolni lehet, derül ki a közleményből. A késés 30-40, esetenként 50 perc is lehet.

A vágányzári munkát várhatóan reggel nyolc órakor fejezhetik be.
Hirdetés
hvg360 Rácz Gergő 2025. március. 13. 19:48

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.