Itthon hvg.hu 2018. december. 17. 16:23

Indul az újabb plakátkampány, most épp 1,7 milliárd forintért

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal ismét rengeteg pénzt áldoz egy kis tájékoztatásra.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatallal (NKH) 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben (az opciós összeg 519,6 millió forint) bízta meg újabb plakátkampánnyal a Balásy Gyula-féle New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t - írja a 24.hu.

A Közbeszerzési Hatóság oldalára feltöltött dokumentáciában a projekt a következő fantázianevet kapta: "Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 3, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 11.”

A kormányzat októberben Judith Sargentini ellen kampányolt amire 5,9 milliárdot szántak.

Az NKH központosított kommunikációs beszerzéseire legutóbb júniusban kötöttek 25 milliárd forintos, legfeljebb kétszer újratölthető keretszerződést, akkor még három üzletember cégeivel. Mivel egy nap múlva Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeivel szerződést bontottak, az NKH megbízásainál Balásy cégei monopolhelyzetbe kerültek.

Hirdetés
hvg360 Rácz Gergő 2025. március. 13. 19:48

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.