A Jobbikot szankcionáló ÁSZ a döntésével paradox módon óriási publicitást is adott a pártnak. Talán nagyobbat is, mint amit az óriásplakátok adtak. A kontextus és az üzenet persze más tészta.
Hatalmas publicitást jelentett a Jobbiknak az ÁSZ-jelentéstervezet, ami által 662 millió forintot vonhatnak el a pártról, és pénteken emiatt tüntetés is lesz a Fidesz-székház előtt. A Jobbikra tiltott párttámogatás vádja miatt lecsapó ÁSZ szerint nem sportszerű, hogy a párt olcsóbban kapta meg a hirdetési felületeket Simicska Lajos cégeitől. Ugyanakkor a párt most óriási publicitást kapott, ezt az Interakció blog tárta fel. Még az is lehet, hogy a Simicska-féle plakátoknál nagyobb publicitást tudott elérni ezáltal – más kérdés persze a szövegkörnyezet és az üzenet.
"A teljes évre vetítve látszik, hogy a vizsgált ügy kapcsán – a múlt héten – majdnem megduplázódtak a Jobbikkal kapcsolatos megjelenések, és ezekre közel háromszor annyi interakció érkezett, mint az évben bármikor" – szól a blog fő következtetése.