Itthon hvg.hu 2017. október. 18. 21:48

A TV2-es vezérigazgató: beestek az állami hirdetések, hát befogadtuk őket

Dirk Gerkens szerint a TV2 mára utolérte az RTL Klubot, az állami hirdetések, hát azok csak úgy megjelentek, és a tévé nem hajtotta el az ablak alatt felbukkanó milliárdokat.

Interjút közöl a MédiaPiac Dirk Gerkensszel, a TV2 vezérigazgatójával. Az interneten elérhető részletben az RTL Klubnak első fokon 120 millióval tartozó üzletember azt fejtegeti, utolérték, sőt van, amikor le is hagyják a nagy rivális RTL Klubot - különösképpen ragaszkodik ahhoz, hogy ne a piacon megszokott 18-49-es korcsoportban elért nézettségi eredményeket vegyék alapul, hanem a 18-59-es korcsoportot.

Arról is beszél, hogy szerinte nem torzítja a piacot a TV2 javára a hirtelen náluk megjelent óriási mennyiségű állami hirdetés. "Volt egy csomó eladatlan reklámidőnk, aztán beestek az állami hirdetések", magyarázza Gerkens, hogy esett a dolog Andy Vajna kereskedelmi tévéjénél. "Volt piaci vásárló bőven, de mi mégis úgy döntöttünk, hogy befogadjuk az állami hirdetéseket."

Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.