Dirk Gerkens szerint a TV2 mára utolérte az RTL Klubot, az állami hirdetések, hát azok csak úgy megjelentek, és a tévé nem hajtotta el az ablak alatt felbukkanó milliárdokat.
Interjút közöl a MédiaPiac Dirk Gerkensszel, a TV2 vezérigazgatójával. Az interneten elérhető részletben az RTL Klubnak első fokon 120 millióval tartozó üzletember azt fejtegeti, utolérték, sőt van, amikor le is hagyják a nagy rivális RTL Klubot - különösképpen ragaszkodik ahhoz, hogy ne a piacon megszokott 18-49-es korcsoportban elért nézettségi eredményeket vegyék alapul, hanem a 18-59-es korcsoportot.
Arról is beszél, hogy szerinte nem torzítja a piacot a TV2 javára a hirtelen náluk megjelent óriási mennyiségű állami hirdetés. "Volt egy csomó eladatlan reklámidőnk, aztán beestek az állami hirdetések", magyarázza Gerkens, hogy esett a dolog Andy Vajna kereskedelmi tévéjénél. "Volt piaci vásárló bőven, de mi mégis úgy döntöttünk, hogy befogadjuk az állami hirdetéseket."