Itthon G. M. 2017. szeptember. 23. 14:20

Teherbe! Megvan az ízléstelenség plakátversenyének győztese

Magyarországon is körbe futott, hogy az Alternatíva Németországnak (AfD) néven futó populista párt bikinis fenekekkel hirdeti magát. Nem csak az interneten, de olyan környékeken is, ahol nem szakítják le azokat azonnal. A kelet-berlini panelszörnyek árnyékában egy másik plakát is a szélsőjobbot hirdeti.

Új németek? - áll a plakáton a kérdés. Ez a kifejezés elvileg azokra vonatkozik, akik "migrációs háttérrel" rendelkeznek. Hogy mondjunk három példát: Mesut Özil, Sami Khedira, Jerome Boateng regnáló világbajnok focisták. Az AfD plakátján azonban nem így értelmezik a kifejezést.

Új németek? Csinálunk mi magunknak. Alatta egy terhes has látszik azok kedvéért, akik nem értenék. A nő fej nélküli ábrázolása jól illik egyes magyar kormánypárti politikusok világképébe, mely szerint a nő feladata az életben, hogy szüljön. De otthon legalább nem jelölik ki a politikai cselekvés és a nemzés összefüggését.

Vedd magadnak a bátorságot, Németország! - olvasható a plakát alján. Bár nekünk nem a vakmerőség jut a kamaszos szexizmusról az eszünkbe.

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.