Nem a Kiserdő és a Határ út, hanem a Ferencvárosi pályaudvar és az Ecseri út felé kell folytatni a Galvani-hídhoz kapcsolódó úthálózat tervezését.
Az eddig elképzelt nyomvonal tervezését leállították – közölte a főpolgármester szerdai sajtótájékoztatóján a kiemelt kormányzati beruházásokért felelős kormánybiztossal közösen meghozott döntést. Ezt korábban már a kispesti MSZP-s polgármester is közölte a Facebookon.
Tarlós szerint a híd folytatásaként az Illatos úton, a Határ út és a Kiserdő felé vezető terv hátrányosan befolyásolja a fővárosi fejlesztési lehetőségeket, és nem vette figyelembe Budapest hatályos településszerkezeti tervét, amiben a híd a Kén utcán át, a Ferencvárosi pályaudvar sínei felett az Ecseri út felé folytatódna.
A főpolgármester arról is beszélt, hogy még nem eldöntött, hosszú távon mi a cél a Ferencvárosi rendezőpályaudvarral, mekkora részben maradna meg. Ettől függően kell a kapcsolódó úthálózatot tervezni.
Fürjes Balázs hétfőn kérte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-től, hogy vonják vissza a József Attila lakótelepen és a Kiserdőn át haladó út terveit, hiszen azok egészen biztosan nem fognak megvalósulni. Korábban Kocsis Máté, Józsefváros fideszes polgármestere is kikelt a Kispest és Ferencváros határán álló Kiserdőn áthaladó nyomvonal és a fák kivágása ellen.