Tarlós Istvántól tudjuk, a felújított metrószerelvényekben két, rosszul összedugott kábel okozott olyan ajtózárási kalamajkát, hogy egy időre ki is kellett vonni őket a forgalomból. Itt vajon mi lehetett a keveredés oka?
Ahogy megírtuk, megkötötte a szerződést a BKV és a Strabag a 3-as metró Újpest-Központ és Lehel tér közötti szakaszának felújításáról, de már ez sem ment zökkenőmentesen. Mi lesz itt, ha elkezdődnek a munkálatok?
Bolla Tibor, a BKV vezérigazgatója és az építőipari cég két igazgatósági tagja az RTL Klub felvételének tanúsága szerint hosszasan csereberélte egymás között a papírokat, mire sikerült eldönteniük, hogy melyiket melyiküknek kell szignálniuk. A főpolgármester epésen meg is jegyezte a jelenet láttán: talán növelni kellene a házban a dolgozói létszámot, mert senki nincs, aki segítsen a szerződések aláírásánál. „Akkor panaszkodjanak, és fölveszünk egy-két embert, mert csak 850 ember dolgozik itt.”