A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) válaszolt a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság megkeresésére az online jegyértékesítés ügyében - mondta el Péterfalvi Attila, a NAIG elnöke egy újságírói kérdésre válaszolva.
A válasz már megérkezett, de még nem tanulmányozta át - közölte Péterfalvi Attila. Hozzátette, a BKK válaszának ismeretében dönt arról, hogy milyen típusú - vizsgálati vagy hatósági - eljárás indul az ügyben.
Azzal kapcsolatban, hogy a 24.hu azt írta, több mint háromezer ember személyes adatai kerültek a birtokukba a BKK online jegyértékesítési rendszeréből, Péterfalvi Attila azt mondta, értékelni fogják "az ilyen jellegű adatbázisokat" is.
A hatóság az eljárása során bárkit megkereshet, "akár azt is, aki hozzájuthatott az adatokhoz, vagy a hiányosságokat jelezte" - mondta.