Itthon HVG 2017. május. 10. 16:59

Igazi finkelsteini munka a brüsszelező-sorosozó kampány

Miben különbözik a Habony-média munkája a tipikus Arthur Finkelstein-féle kampányoktól? Erről is szó van a HVG hetilap címlapsztorijában.

A társadalmi célú hirdetésként futó, brüsszelezős-sorosozós reklámfilm tipikusan Arthur J. Finkelsteinhez, a negatív kampányok gurujának tartott, a Fidesszel 2008 óta kapcsolatban álló szakemberhez hű alkotás – mondta a HVG hetilapnak egy vele külföldön egy stábban dolgozó szakember.

A kormányzati médiagépezet működésével foglalkozó HVG-cikk forrása szerint Finkelstein "abban hihetetlenül erős, hogy csak beleszagol a kutatási adatokba, és rögvest jönnek belőle a megrendelő politikai érdekeivel egybevágó mondatok, amelyek szövegekké duzzaszthatók és vizuálisan is megjeleníthetők".

Egészen más azonban az, ami a Habony-médiából bugyog elő, mint forrásunk fogalmaz, az "pusztán a felszínes igényeket kielégítő bulvártartalom, némi kelet-európai gyűlölettel vegyítve".

A lap arról is ír, hogy a Fidesz-közeli szerkesztőségek korábbi gárdája hogyan változott a Habony-média megjelenésével.

A teljes cikket a csütörtökön megjelenő HVG-ben olvashatja.

HVG
Hirdetés
Gazdaság Sztojcsev Iván 2024. december. 29. 07:00

És akkor januárban Novák Katalin a mozgás évének nyilvánította 2024-et, aztán történt egy s más

Egész véletlenül tökéletesen beletrafált egykori köztársasági elnökünk, amikor elrendelte, hogy 2024 legyen a mozgás éve: mozgott idén a pártrendszer (egész váratlan irányokba), a GDP-növekedési előrejelzés (magasból a nulla közelébe), a forintárfolyam (hajaj), a világpolitika, és maga Novák Katalin is, jó messzire. Megnéztük a gazdaság és a vállalkozás rovatunkból az év legolvasottabb cikkeinek listáját, és most megmutatjuk, mi érdekelte idén önöket a legjobban.