Miben különbözik a Habony-média munkája a tipikus Arthur Finkelstein-féle kampányoktól? Erről is szó van a HVG hetilap címlapsztorijában.
A társadalmi célú hirdetésként futó, brüsszelezős-sorosozós reklámfilm tipikusan Arthur J. Finkelsteinhez, a negatív kampányok gurujának tartott, a Fidesszel 2008 óta kapcsolatban álló szakemberhez hű alkotás – mondta a HVG hetilapnak egy vele külföldön egy stábban dolgozó szakember.
A kormányzati médiagépezet működésével foglalkozó HVG-cikk forrása szerint Finkelstein "abban hihetetlenül erős, hogy csak beleszagol a kutatási adatokba, és rögvest jönnek belőle a megrendelő politikai érdekeivel egybevágó mondatok, amelyek szövegekké duzzaszthatók és vizuálisan is megjeleníthetők".
Egészen más azonban az, ami a Habony-médiából bugyog elő, mint forrásunk fogalmaz, az "pusztán a felszínes igényeket kielégítő bulvártartalom, némi kelet-európai gyűlölettel vegyítve".
A lap arról is ír, hogy a Fidesz-közeli szerkesztőségek korábbi gárdája hogyan változott a Habony-média megjelenésével.
A teljes cikket a csütörtökön megjelenő HVG-ben olvashatja.