A teljes lakosság körében 1,2-1,3 százalék követte az új M1 esti hírműsorait, a 18–49-es korosztályban 0,3-0,5 százalék volt ez az arány.
Kudarcnak tűnik a megújult köztévé debütálása a Nielsen Expressz által közzétett nézettségi adatok tükrében – adta hírül az ATV.
Március 15-én, azaz az új köztévé indulásának napján 17 és 22 óra között az összes tévéelőfizetéssel rendelkező 1,2-1,3 százaléka követte az adást. A tévé előtt ülő felnőtteknek pedig 2,4-3,3 százaléka követte az állami televízió adását.
A kereskedelmileg fontos 18–49-es korosztályban, a kábeltévé-előfizetők körében az M1 esti hírműsoraira 0,3-0,5 százalék volt kíváncsi. 17:45-kor a Nielsen adatai szerint konkrétan 0,0 százalék volt az M1 nézettsége a 18-49 évesek körében.
A Duna TV viszont növelte nézettségét, a TV2-t is verte a 18 óra előtti, illetve az esti műsorsávban, amikor a Kossuthkifli című minisorozat első epizódját sugározták. A Szegény gazdagok című magyar film, később a Magyarország szeretlek című műsor is 10 százalék körüli közönségarányt ért el.
Mint arról beszámoltunk, összeomlott a vadonatúj közszolgálati hírcsatorna az indulás napján kora délután. A híradóból kétszer próbáltak külső helyszínt kapcsolni, ez egyszer egyáltalán nem jött össze, aztán meg hang nem volt. "Én azért kicsit hallottam Timit", jegyezte meg a műsorvezető, Somorjai Balázs. A helyzetet a rövid hírek felkonferálásával próbálta menteni, de ehelyett elindult az időjárás-jelentés, majd különböző egyéb anyagok, végül meg a nagy sötétség. "Ilyen ez az élő adás", mondta végül a műsorvezető, amikor visszaevickélt a képernyőre.
Az új M1 első napját a március 15-i ünnepségekről és tüntetésekrők szóló percről percre tudósításunkban is követtük.