2013. április. 10. 06:55 MTI/Magyar Nemzet Utolsó frissítés: 2013. április. 10. 08:35 Itthon

MN: több ezer panasz érkezett a rezsicsökkentési zöldszámra

Több mint 3 400 hívás érkezett a rezsicsökkentési problémák miatt létrehozott zöldszámra január óta – írja a Magyar Nemzet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivataltól kapott tájékoztatás alapján.

A bejelentést tevők főként arról érdeklődnek, hogyan tudják követni az árcsökkenést a számláikban, illetve a hulladékszállítás és vízszolgáltatás korábbi drágulása miatt érkeztek panaszok.

A cikk szerint tavaly csaknem 4 000 reklamáció érkezett a hivatalhoz az energiaszolgáltatók miatt, főként szerződésszegéssel kapcsolatban, de a bejelentések közül csak kevés bizonyult jogosnak.

A közszolgáltatók tevékenységét nemcsak a szakhatóságnál panaszolják be az ügyfelek, évente nagyjából félezer bejelentést kap az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala is.

Hirdetés
hvg360 Hamvay Péter 2024. november. 28. 15:20

Magyar Péter a politikai sárm iskolapéldája – interjú Sonnevend Júlia amerikai-magyar médiaszociológussal

A sárm, amivel korunk politikusainak egy része él, azt sugallja, hogy „olyan vagyok, mint te, úgy gondolkodom, úgy élek, mint te<strong>”</strong>, még akkor is, ha ez nincs is így – mondja Sonnevend Júlia. Az amerikai-magyar médiaszociológust a témában írt sikerkönyvéről, Orbán Viktorról, Magyar Péterről, Kim Dzsongunról és az egyesült államokbeli karrierjéről kérdeztük.