Itt a szerződés az IMF-tárgyalások sürgős médiakampányához
Az I.M.G. INTER MEDIA GROUP Kft.-vel kötött szerződést a Miniszterelnökség ahhoz a médiakampányhoz, amelyet hírek szerint az IMF-fel kötendő megállapodás előkészítéséhez indítanak. A megállapodást hétfőn tették közzé a kormányzati honlapon.
A kormányzati honlapon múlt csütörtökön jelent meg az a módosítás, amely szerint médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, médiagyártási, reklámügynökségi, valamint telemarketing- és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzésére köt vállalkozási szerződést a Miniszterelnökség hirdetmény közzététele nélkül induló tárgyalásos eljárással.
A közbeszerzési terv Mikecz Péter igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár által jóváhagyott megváltoztatását azzal indokolták, hogy "Magyarország lakosságának tájékoztatása érdekében előre nem látható okból és rendkívüli sürgősséggel médiakampány megindítása vált szükségessé".
A hvg.hu kereste az ügyben múlt héten a kormányszóvivői irodát, de ott semmilyen információt nem adtak a kampány tartalmáról, indulási idejéről, egyéb részleteiről.
Az Index azt írta: a reklámcég feladata az lesz, hogy kampányában érzékeltesse, a valutaalappal kötött 2008-as megállapodás nem volt jó az országnak, de az Orbán-kormányé már jó lesz.
Kifejezések, amelyekkel "az emberek könnyen tudnak azonosulni"
A kormányzati honlapon hétfőn tették közzé az I.M.G. INTER MEDIA GROUP Kft.-vel október 8-án kötött szerződést, amely szerint a cég legfeljebb bruttó 200 millió 815 ezer 228 forint vállalkozói díjat kaphat, ha a megállapodásban rögzítetett feladatokat határidőre elvégzi.
A szerződéshez kétoldalas „közbeszerzési műszaki leírás” tartozik, ebben írták le, pontosan milyen feladatokról van szó. Az IMF-megállapodásról szóló lakossági tájékoztató kampány 2012. november 8-ig tart: a cégnek ehhez kapcsolódnak médiavásárlási, kreatív tervezési, gyártási és nyomdai kivitelezési feladatai, amelyhez a szakembereket is biztosítania kell. A mellékletben ugyancsak benne van az, hogy a kampányban olyan kifejezéseket kell használni, amelyekkel „az emberek könnyen tudnak azonosulni”.
A szöveg alapján megjelenhetnek majd hirdetések óriásplakáton, úgynevezett citylighton, online bannereken, tévében, ráadióban, nyomtatott sajtóban és "egyéb kreatívokon".
A megállapodásban szabályozták a titoktartást, az esetleges vis maior helyzeteket, a kapcsolattartás módját. A dokumentumot a Miniszterelnökség részéről Lázár János államtitkár, az I.M.G. részéről pedig Vámos Balázsné ügyvezető igazgató írta alá. A szerződés az aláírástól számított 35 napig hatályos.