Jövő tavasszal arculatváltáson esik át a köztelevízió, és olyan tartalmi váltásokat is terveznek, mint a Forma-1-es futamok közvetítésének átvétele.
Teljes arculati átalakuláson esik át a közmédia 2012. március 15-étől – mondta Szabó László, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kommunikációs igazgatója a Brand Festival 2011 című konferencián tartott előadásában, csütörtökön Budapesten. Ennek során a rádiót, televíziókat, hírügynökséget, online és print sajtót is magába foglaló egységes közmédia, amely jelenleg mind az elérést, mind a spektrumát, mind a költségvetését tekintve Magyarország legnagyobb médiavállalata, teljes arculati megújuláson esik át.
Az igazgató arra is felhívta a figyelmet, hogy az állami médiumok tartalmukat tekintve is megújulnak, például jövő évtől öt éven át ismét a Magyar Televízió közvetíti a Forma-1-es futamokat. Jelenlegi az RTL Klubon fut a közvetítés.
A tízéves múltra visszatekintő Brand Festivalon idén mintegy 300 előadó számol be a vállalati stratégia és a vállalat kommunikáció kihívásairól. A konferencia résztvevői tizenhárom szekcióban vitatják meg a többi közt a vállalatvezetési stratégiaalkotás újdonságait, a reklámozási lehetőségek megújulását, a 2012-es londoni olimpiában rejlő reklámozási lehetőségeket, az internettel és az új médiával kapcsolatos tapasztalatokat vagy a gyógyszerreklámozás mikéntjét. Előadást tart többek között Porter Gale, a Virgin Amerika marketing szakembere, Rohit Desphande, a Harvard Egyetem marketing divíziójának vezetője, Andy Cameron, a Nike, a Honda, a Heineken vagy az Old Spice reklámokat készítő ügynökség kreatív vezetője, valamint Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság marketing igazgatója.