2011. április. 06. 07:34 MTI Utolsó frissítés: 2011. április. 06. 07:35 Itthon

Népszabadság: félmilliárdot költ a kormány reklámszerződésekre

Mintegy bruttó félmilliárd forintért kötött reklám- és kommunikációs szerződéseket a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium az EU-elnökség népszerűsítésére – írta a Népszabadság szerdán a birtokában lévő dokumentumokra hivatkozva.

A lap szerint mindkét szerződést idén márciusban írták alá, mindkettőt ugyanazon feladat teljesítésére: „az EU-elnökség lakossági ernyőkommunikációhoz kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és vásárlási, reklámügynökségi és online szolgáltatási feladatok elvégzésére”.

Az ACG Reklámügynökséggel és a Hamu és Gyémánt Kft.-vel kötött megállapodás bruttó 110 millióról szól, az Inter Media Grouppal kötött szerződésben bruttó 340 milliós keretösszeg szerepel. Mindkét megállapodás egy évig vagy a keretösszegek felhasználásáig van érvényben. Ezért az összegért többek között óriásplakátok, rádió- és online reklámok, sajtóanyagok előállítását kérte a kormány képviseletében eljáró Gál András Levente közigazgatási államtitkár.

Hirdetés
Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.