Taxi-ügy: Pintér Sándor segítségét kérte a Budapest Airport
Hardy Mihály, a BA kommunikációs igazgatója a belügyminiszternek írt levél tartalmáról nem beszél.
A közrend helyreállításában való közreműködésben kérte Pintér Sándor belügyminiszter segítségét a Budapest Airport Zrt. a Ferihegyi taxi-ügyben - mondta Hardy Mihály, a repülőteret üzemeltető társaság kommunikációs igazgatója.
Az igazgató hozzáfűzte: "a levél tartalmát nem közölhetem". Hardy szerint - a korábban a ferihegyi drosztokat szerződés alapján használó - Zóna taxijai tilosban parkolnak, dolgozói zaklatják az utasokat és az árban aláígérnek a jelenlegi szerződött partnernek, a Főtaxinak. Ferihegyen csúcsidőben naponta akár 30-40 ezer ember is megfordul.
A BA október 7-én közölte, hogy felmondta az addigi megállapodást a Zóna Taxival, és az ezt követően a repülőtérről üzemelő taxi szolgáltatásra kiírt tender győztese a Főtaxi lett. A taxitársaság 2010. december 7-től végzi a repülőtéri taxiszolgáltatást. A korábbi tájékoztatás szerint elődjénél olcsóbb, 1.700-5.700 forint közötti tarifákat ígért a Főtaxi és vállalta, hogy a BA előírásának megfelelően az utasok a megrendeléstől számítva legfeljebb 5 percet várakozhatnak az autókra.