Aki a buszsávban hajt, pedig nem lenne neki szabad, az megszegi a KRESZ-t. Aki betartja a szabályt, néha akaratlanul is a forgalmat akadályozza.
A buszsáv arra való, hogy a tömegközlekedési eszközök, taxik, vagy kijelölt helyen a kerékpárosok közlekedjenek rajta. Tiszta sor, de kanyarodásra is használhatja ezt a sávot bárki, aki jobbra szeretne letérni; ám ha ezt szabályosan teszi, akkor feltartja a forgalmat, ha viszont szabálytalanul, akkor büntetést kockáztat.
Videónkból kiderül, hogy nem boldogul csúcsforgalomban az, aki körömszakadtáig ragaszkodik a KRESZ-hez. Az ésszerű gondolkodás és a közlekedés világos szabályai csapnak össze közlekedési idegenvezetőnk fejében.
Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.