Ingatlan ingatlanmenedzser.hu 2012. január. 28. 07:40

Két áruházat akart a Lidl Gödöllőn, de csak egy lesz

A Gödöllői Szolgálat című hetilap a héten számolt be önkormányzati forrásokra hivatkozva arról, hogy csak egy Lidl...

A Gödöllői Szolgálat című hetilap a héten számolt be önkormányzati forrásokra hivatkozva arról, hogy csak egy Lidl áruház nyitására számíthatnak a közeljövőben a gödöllőiek, miután a társaság visszalépett az egyik beruházástól.

Tőzsér Judit, a Lidl PR-vezetője hangsúlyozta, hogy nincs szó visszalépésről, egyszerűen nem teljesültek a kritériumok. Ahhoz, hogy elinduljon a beruházás, szükségük lett volna több engedélyre is, amelyek közül egyet, az út építésére szólót nem kapta meg határidőre, 2011. december 31-ig a Lidl, így a szerződést automatikusan felbontották.

Magyarországon 148 Lidl-áruház működik, mindegyik saját tulajdonban. A társaság a következő két hónapban Vácott és Sopronban ad át egy-egy új boltot. A Lidl hét éve nyitotta meg első magyarországi áruházát, termékei több mint 40 százaléka magyar. A PR-vezető példaként említette a húsokat,  és a pékárut. Hozzátette: a cég arra törekszik, hogy a magyar beszállítókat minél jobb pozícióba helyezze.

A társaság nem közöl forgalmi adatokat, a Nielsen becslése szerint 2010-ben 135 üzlettel a Lidl forgalma 221 milliárd forint volt. Egy évvel korábban 122 üzlettel 191,2 milliárd forint volt a becsült forgalom.

Tudatos otthon
Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.