Már régóta tudjuk, hogy a kínai vasút nem éppen a magyar horizont, ez a pályaudvar viszont évezredekkel modernebb...
Már régóta tudjuk, hogy a kínai vasút nem éppen a magyar horizont, ez a pályaudvar viszont évezredekkel modernebb, mint bármi, ami MÁV-os Magyarországon. Az állomás naponta 300 ezer embert képes kiszolgálni, 28 érkező és induló peronja van, amik között taxik és buszok is közlekednek. Az építészeti remekmű középpontjában egy majd 300 méter hosszú tetőablak van, ami egybefogja az oszlopos szerkezetű tereket.
(via designboom.com)
Egyre jobban megérheti inkább eltárolni a napelemmel megtermelt áramot
Rövid távon jó módszer a szolgáltatói hálózatos adok-kapok, de hamarosan a tárolásos módszerrel is érdemes lesz megbarátkoznia a napelemeseknek, hiába drágább a tároló egység előállítása és karbantartása.