"Bár több új légitársaság érkezett Budapestre, illetve az itt lévő légitársaságok is jelentettek be járatsűrítéseket...
"Bár több új légitársaság érkezett Budapestre, illetve az itt lévő légitársaságok is jelentettek be járatsűrítéseket vagy kapacitásbővítéseket, további kiigazító lépésekre van szükség a vállalat talpra állításához. Az egyik ilyen intézkedés értelmében a Cargo City, vagyis Cargo Város névre keresztelt repülőtéri légiáru-kicserélő központ megépítését is el kellett halasztani. A cargo központ beruházás várhatóan két év múlva indulhat meg" - áll a Budapest Airport közleményben.
A repülőtér német kézben lévő üzemeltetőjének továbbra is szándékában áll egyéb repülőtéri fejlesztési projektek megvalósítása. "Ezek közé tartozik a 2. terminál tőszomszédságában, külsős befektető bevonásával megépítendő repülőtéri hotel is, amennyiben az ezt gátló bürokratikus akadályokat a közeljövőben sikerül elhárítani" - folytatódik a közlemény. Az 1. terminál kiürítési tervét, illetve annak ütemezését a Budapest Airport valamennyi érintett partnere bevonásával a következő hetekben alakítja ki.
Egyre jobban megérheti inkább eltárolni a napelemmel megtermelt áramot
Rövid távon jó módszer a szolgáltatói hálózatos adok-kapok, de hamarosan a tárolásos módszerrel is érdemes lesz megbarátkoznia a napelemeseknek, hiába drágább a tároló egység előállítása és karbantartása.